domingo, 15 de febrero de 2009

El poder d'un boli Bic!

Avuí estave mirant les noticies i m'ha cridat molt l'atenció un reportatge que estaven fent de "Art Madrid", una exposició d'art situada a Madrid on dona oportunitat de promocionarse tan a artistes que acaven de començar com artistes d'alló mes veterans.
Pero no es aixó el que us volia contar, el que mes m'ha impresionat ha sigut un artista en que a primera vista els seus quadres pareixien fotografies perfectes pero després resultaven ser dibuixos fets per ell solament amb el quotidiá boli Bic.
Rápidament he decidit indagar per saber més i gracies a internet aixó he tret:

El autor d'aquestes obres es diu Juan Francisco Casas.
S'ha especialiçat en realitzar dibuixos espectaculars utilitzant solament un boli Bic. Per a ser mes exactes utlitza mes o menys tres d'aquestos bolis per a cada quadre.

Les seves obres es un recull de olis i dibuixos, una reunió d'instantánies espontànies i aparentment casuals de festes i juergues.


Els amics del artista es convertiren així en improvisats exponents d'un realisme extem que, a l'hora, implica un punt surrealista per la descontextualització de postures forçades y gestos gosats.

Aques recull de quadres criden bastant l'atenció ja que son de gran format (fins a mes de dos metres)
Destaquen la contradicció de uns quadres que combinen un element tant quotidià amb una gran perfecció técnica.


Les seves obres es troven a Madrid en la exposició Bare(ly)therem en galeria Fernando Pradilla (Claudio Coello, 20) hasta el 2 de febrer.

5 comentarios:

  1. Jo ja havia sentit parlar d'aquest geni i em pareix taaaaaaaaaant impossible de fer que quasi ni m'ho crec! xD

    En fi, té un art especial, no me jodas.
    Almenos no se gaste molts diners en pintures, al meu poble 0.30cts cada boli. x)

    ens veiem Meri! que vagi bé!
    El dijous me'n vaig a la belle France! (H)

    (L)

    ResponderEliminar
  2. meri wapa!!!!!!! kuan de temps amore!!!!
    jo tmpoc sabia k tenies blog jaja ara ens llegirem mútuament jejeje
    en fins....k avore si parlem un dia d estos eh!!!! tkmmmmm
    bss wapixima

    ResponderEliminar
  3. alucinante lo que se puede hacer con tanto talento y un poquito de dinero

    ResponderEliminar
  4. ye!!t'estic cridant ara mateix i no me l'agarres!!!! xk no m vols, mare libelula!! XK???????!!!!!!!!!!!

    wno, k sapgigues k tu vals molt mes k ixe xalao k fa aixo n ls bic, xk tu fas lo mateix e inclus millor i amb kualsevol cosa!!!!! ARTISTA!!! K ERE UNA ARTIHTA!!!

    t vull!!!!

    ResponderEliminar
  5. és impresionanante sol, amb un boli és al·lucinant molt bon articulo de debò

    ResponderEliminar